miercuri, 1 aprilie 2015

Bombonele amărele

Am mai fost întrebat de diverse cunoştinţe cam ce ar fi indicat să spui atunci cînd vrei să-ţi alinţi partenerul de viaţă. Adică, ce dulcegărie poţi pune pe masă din cînd în cînd pentru a-i atinge latura sensibilă.
Nu trebuie să ne închipuim că odată cucerită reduta, ea nu trebuie întreţinută. Deci...iată nişte exemple de dialoguri sau aprecieri care e musai să le folosiţi cu partenera/partenerul:

'' EL: Cum adică ai uitat PIN-ul la card? E simplu, 3628. Adică, 36, vîrsta pe care o ai acu' şi 28, vîrsta pe care o aveai cînd erai încă bună!''

''EA: Dragă, nu te mai gîndi atît cum o să facem, ştii că nu de asta te iubesc eu. Dacă stau să mă gîndesc, tu, ca persoană, esti doar prelungirea inutilă a pulii.''

''EL: Oooh, ce fierbinte eşti...ce bine e.....Doamne ce sexy eşti, Andreea....pardon, Cristina.''

''EA:  Ai băgat-o? Da?...că nu-mi dădeam seama...''

''EL: Ooo...te-ai îmbrăcat sexy pentru mine, hoaţă mică...ţi-ai luat şi tanga!...Ouau, ia întoarce-te cu spatele...aşa....Aaaah, mai stinge din becuri că s-a făcut brusc prea multă lumină!''

''EA: Doar atît? Of, iar o să dureze mai mult să fac duş decît a durat pocneala asta!''

''EL: Ce cur sexos ai! La cît e de mare ar trebui să te bage ăştia pe Google Maps!''

''EA: Ţi-aduci aminte, înainte să ne căsătorim, că îţi făceam sex oral aproape în fiecare seară cînd mă duceai acasă cu BMW-ul? ..Cum? Ah, da, mi-am amintit, tu aveai Logan. Scuze...''

''EL: Uite, în seara asta te scot în oraş! Să nu mai zici că noi nu mai ieşim nicăieri. Mergem la restaurantul ăla din centru, unde sînt ospătăriţele alea bune-bune.''

''EA: Bună dimineaţa, armăsarul meu focos. Ia zi-mi, pînă la urmă te-ai terminat aseară? ...că eu cred că am adormit puţin.''


O să vă daţi partenerul pe spate! Garantat 100%.


Niciun comentariu: