joi, 19 martie 2015

Alex de la vodafon

-Ce zici, iubito, o facem?
-Nu stiu...e cam repede...
-Nu dureaza mult...5-10 minute, a?
-Eu stiu...e prima data...stai un pic.
-Alo, Alex, da ma, eu sunt Alinutza. Uite, sunt cu sefu' aici si insista sa facem treaba aia. Ce zici?
Ihmm, zici ca e ok? Pai cica 5 minute, maxim 10. Ok, mersi Alex.
Auzi draga, te las sa mi-o tragi 5 minute, dar in retea. Alex zice ca nu ne cunoastem de prea mult timp
ca sa mi-o tragi national.




-Iubito, suntem casatoriti de 2 ani, nu?
-Da, de ce?
-Uite, nu am mai discutat pana acum, dar cred ca ar fi timpul sa ne gandim la un copil.
-Nu stiu, stai sa vorbesc cu Alex.
Alo, Alex, ce faci ma? Uite, Jean cica vrea un copil. Da, da, hai ca vorbim saptamana viitoare.
Stai draga cateva zile ca ne face Alex un pachet family.
-Ok, super.
(peste o saptamana)
-Deci, iubito, cum ramane cu copilul? Ai vorbit cu Alex?
-Da, ne-am si intalnit. Vreau sa-ti spun ca tipul e super. Mi-a prezentat tot pachetul family si chiar ceva extra si s-a rezolvat.
-Cum s-a rezolvat?
-Sunt insarcinata.
-Cuuum???!?
-Nu pot sa-ti arat, dar Alex a zis sa nu-ti faci probleme, copilul este legitim, ca doar suntem in aceeasi retea.
-Aha, da, suuuuuper, family.

(mentionam ca SC SRL srl nu are angajati retardati).

Niciun comentariu: