joi, 19 martie 2015

Happy - Happy - Happy

Sunt fericit din nou, vara e anotimpul meu preferat! 
Deschid geamul, mai bag niste lichid in tigara si ma bucur de peisajul feeric si de miasmele amortitoare. Albinele roiesc vesele in jurul florilor de tei si mustele albastre in jurul sobolanului mort de alaturi. Mirosul de la subsol urca plin de viata si nu te poti hotara de fel daca tu mirosi asa sau intr-adevar este un cal mort printre tevile de apa calda.
E noapte si sunt inmarmurit de uimire cat de frumos cred eu ca arata cerul. Cred, pentru ca nu-l vad. Vecina de deasupra si-a intins rufele la uscat si lenjeria ei de pat si cea intima acopera jumatate de etaj. Imi place totusi cerceaful marca "Twenty-Two Holes" si chiloteii ei marca "Big as Shanghai".
Linistea din jur imi taie respiratia, noroc cu behaielile adolescentilor din parculetz care ma trezesc la realitate inainte de a face stop-cardiac. Incepe sa adie un vant usor, racoros, de vara din partea de est a blocului unde clientii barului de alaturi vin sa se usureze. Daca ma iau dupa miros, ala care a fost al treilea, sigur are hepatita. Din nou mirificul peisaj....
Pe cine dracu' incerc eu sa prostesc? Traim intr-o tara de babuini, bagami-as .....in ea de romanie!


 

Niciun comentariu: