joi, 19 martie 2015

Te dusasi tu, Uitni Hiuston

Cat de prosti sunt americanii astia?
Bai, frate, nici cand mori nu mai poti in puii mei sa fi vedeta?
Se duse pully de suflet cantareata cu gura Uitnii Hiuston. Ok, a cantat, a fost gigea la viata ei.
Nu sariti cu jordeaua pe mine, nu pot sa am respect pentru vedetele care produc o tona de bani numai ca sa-si bage in vene. Mi se pare absolutul in prostie. Nu-ti ajunge o viata de om ca sa vezi toate minunile de pe bolovanul spatial numit Pamant si ei ce fac? Pun mana pe bancnota si fuguta la dealer! Sau la farmacie. Brusc nu mai pot sa doarma, au depresii. Ce kakat e depresia? Pai daca traiau aici ce aveau? Strabunica lu' bunica, lu' mama depresiilor?
Alalalt, Maical Jecson, suferea de o boala crancena: l-a transformat din negru sadea intr-un alb bocciu! Ba unde mai pui, ca a dracu' boala i-a subtiat nasu si in final i-a generat un kur in loc de barbie! Nici el nu putea sa doarma, avea avioane in cap.
Alta, Ami Uaithaus, la fel. Creierii varza si viata cam degeaba.

Deci? Ce fac americanii in ocazii din astea festive?
Se urca cu picioarele pe cosciugul mortului si dai cantece si spiciuri () si dai faima si rating, si show. Deci nu mai e vorba de ala mort. Ala (aia, dupa caz) da-l in puii mei, e rece, nu mai da din picior, sa-l fiutem! Da' sa vedeti ce cant eu indurerata, ca nu mai pot de fericire ca muri mortu' sa-i iau eu locul! Si ma dau in stamba, bag vocalize, storc o lacrima, mai bag un spici () si ma vede mama la televizor. Daca ma strofoc un pic bag si-un lesin!
PENIBIL!!!!!!!!!!!
Daca eram mortu', sa mor eu de nu ma sculam din cutie, imi rupeam o mana si-i bateam cu ea la kur!
Pai dati-va ba in formolu' meu, nici cand mor nu sunt vedeta? Vin aia ciopor-gramada sa ejaculeze artistic pe cutia mea de lemn? Circ. Bine, nu stiu ce dracu sa ma astept de la natiunea Statele Belite ale Americii!

Cum te-ai dus tu Uitnii, muica! Si ce frumos veneai tu de la reabilitare, mai mamica! Si ce fata frumoasa aveai tu, cantareata mamii! Si cum te durea pe tine in kur de ea, mai mama ma!



Hai, la groapa, ca s-au furat cam multe. Bagati o pomana cu ciorba din gaina decedata si o frigare din cadavru de porc si ciocu' mic!

Niciun comentariu: