joi, 19 martie 2015

Yuli, spaima pu...pardon!

Jurnal de razboi:

"O cheama Elena. Prietenii ii spun Leni. Asa i se pare ei mai cu mot. Cica "Elena" e nume de baba. Ma rog, alegerea ei. E profesoara de limba romana in Chisinau, la o scoala generala.
A venit la mare cu o tabara de copii. Eu, tot detasat pe litoral cu serviciu, mi-am blestemat zilele ca m-au adus tocmai la Navodari. Din toate statiunile, am nimerit la Navodari, unde nu sunt decat copii. Dar uite ca am cunoscut-o pe Leni!
Am intalnit-o cand am ajuns, nu stiam unde se fac cazarile. Era cu o colega, si le-am oprit sa le intreb. M-a surprins ca a lasat privirea in jos si a rosit putin. "Semn de cumintenie" mi-am spus si n-am mai insistat caci de felul meu nu asta e genul de fete care ma intereseaza. Cel putin nu pe litoral unde timpul e scurt.
Ne-am mai intalnit la cantina, pe alei sau pe plaja. Mereu o salutam si o intrebam de vorba, dar se fastacea si banguia ceva aproape inteligibil si datorita faptului ca vorbea in frumosul accent moldovenesc. Dupa o vreme am lasat-o in pace caci am vechime in vanatoare de genul asta si stiam ca nu am timp de educat profesoare timide. O mai prindeam privindu-ma pe sub sprincene, dar mi-am vazut de ale mele.
M-am trezit intr-o zi cu colega ei in fata mea: " Stii, io si Leni vriem sa miergim in oras disieara, sa biem si noi un suc. Ci zici, vii si tu?" Am fost de acord si m-am uitat dupa colega cum se departeaza. Nu eram sigur care-i spilul. "Ori asta mica si urata (colega) vrea ceva ori fetele n-au mascul de paravan ca sa nu iese singure in oras". Oricare era varianta, nu eram incantat, dar, hai sa vedem care-i treaba. Mai rau, la plecare nu era doar Leni cu colega, era Leni cu doua colege. "Bravos, acum o sa fiu bodyguard si umblu cu turma de femei prin baruri", mi-am zis si am inceput sa imi para rau ca am acceptat. Dupa ce am ajuns la o terasa, ne-am asezat la masa si fiecare a comandat ceva.
Dupa 10 minute colegele s-au ridicat brusc de la masa si au tulit-o ,vezi Doamne, ca se intalnisera cu nu stiu cine. Si ma uitam cum in 3 secunde am ramas singur cu Leni, vizibil incurcata.
Ca sa nu o sperii, am inceput sa dau din clanta despre orice numai ca sa o fac pe Leni sa se relaxeze. Am avut grija sa o asigur, voalat desigur, ca nu sunt genul de barbat care trebuie sa sara pe o femeie daca bea o cafea cu ea. Si dai povesti, dai bancuri, dai si lupta si dai si lupta. Din cand in cand mai povestea si ea, nu intelegeam chiar tot, dar ma prefaceam foarte interesat. Cand a venit timpul sa plecam, ne-am ridicat si in cateva minute am ajuns in campus.
Vroiam sa o duc la ea la vila dar cand am trecut prin fata hotelului unde stateam eu, s-a oprit. M-a intrebat nu stiu ce si ne-am trezit stand de vorba acolo. Ceva mi se parea suspect. Parca Leni nu vroia sa plece. Cum nu-mi place sa pierd mai mult timp decat e necesar in discutii "dulcici" de complezenta, am fortat un pic nota, doar-doar lasa copilariile astea si merge sa doarma. "Uite, mi-e cam racoare in tricoul asta. Ce zici, intru 3 minute sa ma schimb, ma astepti?". "Undi?" vine raspunsul ei care ma enerveaza pe moment. Atunci am decis sa o sperii: "Pai, la receptie, sau daca vrei poti sa vii la mine in camera, e chiar aici la parter! Nu ma intelege gresit, nu sunt genul ALA de barbat, cred ca ai inceput sa ma cunosti." Adevarul este ca nu-i batusem la porti deloc, mi se parea prea sperioasa. "Bini, hai ca vin si io cu tini....da' esti cumintii!". Intram in camera si confuzia mi se instaleaza in creier. "Ce papuci ma fac acum? Acasa nu pleaca, sta la 7 metri de parca cad bombe, de vorbit, nimic...Shiiit!".
Vede filtrul meu de cafea si imi spune suav, cu rusine in glas: "Mai ai cafia? As bia o gura, c-as ostenita!" Eu, baiat amabil, pun repede o ceasca si ne asezam pe singurul mobilier din camera unde se putea face asta: pe pat. Dau drumul la televizor, pe un post cu muzica si astept curios sa vad ce se intampla. Renuntasem la bunele intentii caci senzorii mei receptionasera prea multe semnale suspecte. Dar cand ma uitam la ea, mica de statura si sfioasa, mi se cam taiau hormonii.
Iar taclale vreo jumatate de ora pana cand brusc imi spune: "vriau sa vad ceva...da' nu ti superi!". N-am mai apucat sa intreb ce, ca deja ma saruta. Mai exact, ea ma saruta pe mine caci eu ramasesem blocat ca frana de mana. "Ce dracu'?..."
Dupa 2-3 secunde, am inceput sa raspund cu aceeasi moneda. Nu-mi da drumul la ceafa si-mi sopteste: "Vream sa vad cum saruti" iar eu, care inca eram ca Rocky cu creierul varza, ma mananca in fund si intreb "numai de atat esti curioasa?".
"Nu stiu" imi raspunde si iar simt cum limba ei imi executa un excitant control stomatologic. Mainile imi pleaca la plimbare (ca ele au mintea lor, ca si neobrazatul ala de mai jos, de altfel).
Una peste alta, ajungem sa indepartam textila, iar eu simt cum imi zboara 3 nasturi de la tricou, zboara tricoul, zboara pantalonii, zboara chilotul. Nici nu stiu daca eu am apucat sa-i dau jos ceva. Nici in filme nu zburau hainele asa de repede! Dar ca si noutate, nu erau ale ei, Eu eram ala detextilatul! Pana sa realizez ca deja sunt pe spate (cine naiba m-a intors?) ea se repede cu gura in penisul meu si mormaie satisfacuta, ca ursul la stup. Penisul meu a fost luat ca din oala. Daca ar fi putut, probabil ar fi strigat: "Baaa, ce dracu-i asta, viol? Nu dati si voi un telefon inainte?"


Vroiam sa trec si eu la sarutari si dezmierdari, si alte chestii lingvistice, dar cum ma miscam cum ma punea unde mi-e locul. Rapid, s-a urcat deasupra si s-a pus pe treaba. Avea o viteza si o forta care nu ma lasa sa iau nici un fel de initiativa. In cateva secunde, o rasucire instant si acum eram deasupra. Vroiam sa ma joc un pic cu ea, s-o sacai si sa-mi mai domolesc excitatia. "Nu ti oprii c' ti omor!" mi-a soptit. A fost pentru prima data in viata mea cand credeam asa ceva. Prima data cand faceam sex de frica: "nebuna e in stare!" Si dai si lupta, si dai si lupta. N-am avut nici un cuvant de spus nici asupra momentului in care m-a "terminat" folosindu-si cu dibacie gura si sanii. Am ramas cu ochii pe tavan, cu creierul varza din cauza ca ramasese in urma cu procesatul. "Ce mi s-a intamplat?"
N-am apucat sa ma uit prea mult in sus, caci mi-a incalecat fata si mi-a oferit ocazia sa o satisfac "lingvistic". Nu e prima oara cand fac asa ceva dar e prima oara cand am impresia ca de fapt nu dau limbi, ci mi se da o muie! (scuze de limbaj dar nimic nu o descrie mai bine!) Noroc ca practic sexul oral, caci daca o refuzam, probabil ma axfisia cu vaginul ei la fel cum fac gangsterii cu pernele.
Ajungem la tigara de dupa si constat ca ma ustura spatele si pieptul. Pe brate iar simteam niste usturimi, dar nu am dat importanta pe moment. Inutil sa mai spun ca pana dimineata s-au mai intamplat multe. N-am fost in viata mea in postura de clatita! Asa ma intorcea de pe o parte pe alta, de se facusera praf punctele cardinale in capul meu!
Cand afara incepuse sa se faca lumina, Leni a inceput sa se imbrace. Fiind la parter a iesit pe balcon, a sarit balustrada si mi-a facut cu mana.
Am ramas singur in camera uitandu-me ce sexy imi atarnau chilotii pe televizor, tricoul rupt pe jos si pantalonii cine stie pe unde. M-am ridicat cu greu si m-am dus la baie. In oglinda am vazut ca spatele, mainile si pieptul erau brazdate de urme adanci de unghii. Semanam cu un leopard. Aveam o muscatura super-vizibila pe gat. Penisul imi pulsa de parca sparsesem nuci cu el toata noaptea. Limba imi era amortita cu tot cu maxilar si sigur nu mai puteam sa pronunt decat cateva litere. Ma simteam atat de gol in locul numit "cohones" de parca cineva bagase un aspirator si facuse curat. Eram terminat fizic.
M-am uitat in oglinda si mi-au trebuit 5 minute sa recunosc fata de mine: "Prietene, stiai despre tine ca esti un barbat cu experienta. Uita tot ce stiai despre tine. Adevarul este ca o femeie care nu a spus 3 propozitii ti-a tras-o ca la ultima curva si te-a supus si la perversiuni. Deci, cum e? Mai esti asa de incantat de tine?"
Am lasat privirea in jos si am facut un dus. Un dus cu multe strigaturi, caci ranile isi spuneau cuvantul."

*NOTA
Orice asemanare cu persoane reale s-ar putea sa fie adevarata. Numele personajelor au fost schimbate.
Copii, nu incercati asa ceva acasa, veti ramane cu sechele. Sau cu amintiri tari.

Niciun comentariu: