joi, 19 martie 2015

"Zambeste, maine va fi mai rau"

Murphy. Un tip al caror vorbe te fac sa razi. De fapt, radem de noi. Nici el nu si-a putut da seama ca viata poate fi in halul asta de nedreapta.

Exista optimisti. Eu ii numesc inconstienti. Pentru ca atunci cand iti faci un plan, primul lucru pe care trebuie sa-l iei in considerare este acela ca lucrurile pot merge rau. Poti sa nu faci asta, dar sa nu te miri cand vine Viata si te pune in 4 labe ca si-o traga anal, temeinic pe la spate, pe uscat, fara preludiu. De aceea se spune ca experienta are legatura directa cu gaura fundului. Cu cat te ustura mai tare cu atat incepi sa planifici si sa analizezi mai mult.
Am o mica satisfactie, totusi. Viata e mai nedreapta cu femeile decat cu barbatii. Barbatii sunt ca batul aromat chinezesc: ard greu si mult. Femeile in schimb ard instantaneu, ca artificiile de revelion. Au si ele perioada lor "de glorie" pana la 23-25 de ani. Apoi, se mai lasa una-alta, mai apare un rid, mai apare o celulita, mai pui un kilogram sau slabesti excesiv. Nu mai esti "legata" ca la 17 ani.
Exista multe care nu prea pricep chestia asta si de aceea tineretea lor e plina de NU cand de fapt ar trebui sa fie plina de DA, DA, sigur DA.
Noi, barbatii nu ne grabim. Indiferent de varsta pentru noi exista solutii. Exista femei care stiu ca la tine gasesc mai mult decat la cei de varsta ei. Intradevar, multe femei tinere te privesc ca pe o anomalie. Si eu, ca toata lumea gandeam despre cei de 30+ ca sunt mosi. Cel mai greu e faptul ca indiferent de varsta, doar corpul se schimba. Devi mai echilibrat din cauza experientei dar in mare tot 18 ani ai in cap. Toate nebuniile care le aveai atunci in cap le ai si acum. Numai ca acum esti discriminat din cauza ca arati altfel. O fi bine? O fi rau? Nu stiu.
Timpul trece si in urma raman regretele. Trebuia sa fac, trebuia sa accept, trebuia sa nu am idei preconcepute, trebuia sa nu tin cont de canoane, trebuia sa traiesc. Acum, nu mai ai ce face. Momentul s-a dus. Uitandu-te in urma iti dai seama ca toate canoanele pe care ti le-au turnat in cap parintii, societatea sunt niste prostii mari cat casa!
Crezi ca daca ti-ai cautat partener virgin ai vreo garantie pe viitor? Crezi ca daca te-ai casatorit, o sa ramana vesnic cu tine? Crezi ca daca pana acum a existat fidelitate, o sa ramana asa vesnic? Crezi ca ai ceva garantat?
Nu. Tocmai asta e farmecul. Viata ca si entitate are un apetit sexual mare si ne-o trage cu randul fara pauza. "Gura lumii" alt bau-bau care distruge vieti. Cine dracu' e lumea sa decida cum trebuie sa traiesc eu? Cand faci ceva "rau" lumea te toaca. Dar stie lumea de ce ai ajuns acolo? Nu. Lumea este multumita cinic sa constate ca e cineva care a facut-o mai rau de oaie decat ea. Lumea? Ma poate pupa in cur. Sincer si zgomotos. Traiesc in echilibrul meu: ofer ce trebuie partenerului, ofer ce trebuie familiei, dar imi ofer si mie ce-mi trebuie. M-am saturat sa fac "sacrificii". Ce, imi face cineva statuie? Vreau ciocolata, mi-o iau. Nu ma intereseaza aia care comenteaza ca ciocolata e asa si pe dincolo. Lasa-i sa pofteasca in continuare. Rad de ei cu gura plina. Niste tampiti. Crezi ca daca faci sacrificii traiesti mai mult? Crezi ca primesti diploma la final? Ai motive sa te lauzi ca ai trait? Crezi ca daca stai in fundul unei femei sau in fundul unui barbat ai trait? Nu, ai fost o umbra. O holograma. Daca ti-a facut placere NUMAI asta, ok. Dar daca pentru asta ti-ai taiat toate poftele, toate curiozitatile, toate placerile, tot, a meritat? Ma indoiesc. Suntem in mare majoritate animale expuse la ZOO traind dupa pretentiile celuilalt. Exista oameni care urla cat ii tine gura ca dupa ani de zile de convietuire partenerul a tulit-o cu altcineva. Nu folosesc un gen, pentru ca se aplica si femeilor si barbatilor. De ce urla ei de fapt? Din durerea iubirii inselate? NOPE. Urla pentru ca ei si-au respectat jugul pus atatia ani si apoi s-au trezit cu fundul expus Vietii, care tocmai ranjeste excitata. Dar, te-a pus cineva sa fi planta? Te-a pus cineva sa fi holograma? Nu. Cand spui cuiva sa isi dea ochelarii de cal jos sare in capul tau ca pisica turbata: "daca iubesti...sentimente...respect". Vax! Istericale. Esti un specimen mai destept, acum cand ti-a ramas respectul in fundul gol?
Si spre surpriza celor care stau si citesc aberatiile mele, daca le citeste cineva, nu ma refer strict la sex si infidelitate. Vrei sa bei o bere pana dimineata? Du-te si bea-o! Nu-i convine? Go, Planet! Vrei sa mergi la un club cu fetele? Du-te! Nu-i convine? La gara! Vrei ceva? Ia-ti, nu mai astepta aprobare. De ce trebuie sa ne traim viata din aprobare in aprobare? Cine e omul de langa mine ca sa-l las sa-mi traseze cu creta pe asfalt bucatica pe unde trebuie sa merg? Un partener ar trebui sa fie si un tovaras de distractie de-a lungul vietii. Unde este momentul in care se transforma intr-un cenzor? Momentul noi il oferim cand acceptam sa "murim", punand capul in pamant. Refuza. Cu orice cost. Asta sunt. Iti place, mananci. Nu iti place, bye-bye. N-am o viata de rezerva ca sa-mi bat joc de asta. Eu incerc sa fiu corect si fata de tine dar si fata de mine. Cand una fara alta nu se mai poate si ti se pare ca ai doleante, pune-le pe hartie si du-te la Protectia Consumatorului. Eu nu am solutii pentru tine.

Murphy. E slabut in comparatie cu cinismul real al vietii. Viata e curva. De ce? Ca asa vrea ea.

((((for this, quilty as charged is also the album "Refuse, Resist" by Sepultura )))

Niciun comentariu: