joi, 19 martie 2015

Kull

Toata lumea este cool. Eu sunt cool, tu esti cool, ei/ele sunt....Dar hai sa nu mai facem matematica gramaticii limbii romane (limba: complement, singular, cuvant adorat de femei).

"El e cool.
Gel, blugi cu chilotii partial la vedere (adica cu partea care nu e maro in fund) buzunare multe (in care oricum nu are ce tine) pantofi sport, nu mai stiu de care: ori adidasi marca Puma, ori pume marca Adidas. In fine. E cool.
Ne povesteste ca s-a intalnit cu un ghertzoi, nu stim cine, ca ala a zis "ca sa vezi, ca sa moara ma-ta" si ca el i-a tras doua lopeti in bena si ala, ghertzoiu a dat-o pe bulion.
Nu prea am inteles cine ce si cum dar am ras din tot sufletul, sau ca sa ma exprim tot COOL: am ras de ne-am cacat pe noi! (personal nu stiu cum vine asta, caci eu cand merg sa fac treaba mare nu ma incarca sentimentul rasului, ma incearca alte sentimente mai incruntate). Chiar daca nu intelegi nimic trebuie sa razi. Asa e cool.

La rand vine o ea. Si ea e cool.
Are tot pantofi sport, tot nu stiu marca, dar ai ei sunt cu sclipici si chestii scrise in engleza. Tot blugi, dar fara buzunare. Nici nu i-ar folosi vreun buzunar caci sunt asa de stramti si ea e asa de plinuta incat nu si-ar putea baga mana undeva. Si asa stai un pic cu frica langa ea caci stii ca daca i se rupe fermoarul, toata se imprastie!
Este si ea in pas cu moda, blugii sunt cu talie joasa spre bucuria baietilor care pot astfel sa vada in spate T-ul de la tanga. Cum tanga? Pai fetele cool poarta tanga, doar n-ai vrea sa poarte tetra, din aia din care poti sa-ti faci barca cu panze sau sa pleci la pescuit de foci! Si nu mai spun ca tanga astia sunt si foarte utili. Nu raman mici si nu raman mari. Cu toate ca fundul unei femei fluctueaza ca si marime de parca ar fi drojdie in aer, tanga ramane ok. Ata tot printre fese trece, chit ca fesele sunt acum cat China sau cat Luxemburg. Dar trebuie sa recunosti ca sunt sexy! Bine, nu mai sunt rosii cum erau acum 3 ani cand au fost cumparati, dar sunt sexy!
Bluza e de firma, Made in barca in Taiwan, cu fermoar. In felul asta ea, care e cool, isi alege cum vrea muschiul ei adancimea decolteului(nu se specifica ce muschi, dar nu conteaza). Ba mai mult, cand pleaca de acasa si-o poate inchide pana sus ca sa nu mai strige tac'su la ea: "o sa ajungi o parashuta ca si ma'ta!". Dar bluza cu fermoar e cool. Odata dezvaluit sternul (stiti voi, e osul ala dintre coaste din cauza caruia nu ne putem scarpina direct pe inima) e o minunatie. Se vede push-up-ul, adica sutienul ala minune care te face sa crezi ca tipa chiar are sani! Si stii ce e cool? Ca daca pipai sanii tipei (ea te lasa sa faci asta si in public, rade, ca asa e cool) chiar o sa ai o erectie fara directie cand vei simti formele moi. Ha, ha, care forme moi? Normal, are sutien cu pernute de silicon si ti-ai luat leapsa! Iar sa-ti iei leapsa nu e cool!
Fata are pe fata tot ce s-a inventat in materie de fard, ruj, rimel, masca cu castraveti, creme anti-rid sau lotiune-de-ascuns-cosuri-explodate. Dar asa e cool. Numai tutele de la tara umbla naturel. Ca sa nu mai spun ca nu i se vede nici un fir de par in mustata (noroc ca are tata in trusa de scule patent cu priza fina). In general parul nu este cool. Pai cum sa apari in societate cu parul la sub-brat ca lianele din filmul cu Tarzan?
In fine, si fetele au subiecte cool. Tot o patzachina, a sunat-o, ea i-a zis ca o cafteste, ca a incercat sa se combine aia cu unu care era al ei (nu a specificat daca are acte de proprietate, mostenire, partaj). Si tot asa ca a facut-o p-aia de ras, ca s-ntalnit cu tipu', ca tipu' a zis ca se pisa pe aia, ca e urata. Pentru efect mai baga si doua-trei "du-te fa in pula mea", faza la care devin un pic confuz, caci stiam de la mama ca numai baietii au cocosel. Oricum, la final, toata lumea rade, rad si eu ca asa e cool.
La sfarsitul zilei incerc sa-mi aduc aminte de ce CRED ca m-am simtit bine in oras. Nu prea reusesc, n-am prea inteles mare lucru. Dar un lucru e sigur: conteaza sa fi cool.

Dimineata am avut o erectie si n-am stiut ce sa fac cu ea. O fii cool?"

Niciun comentariu: